سر "آهنگ"

26 11 2008

چند وقتی شده بود که بعضی آهنگها و موزیک ها برام جور دیگه ای شده بود. حساس شده بودم. برای همین تصمیم گرفتم برای تا اطلاع ثانوی ! دیگه به آهنگهایی که با اصطلاح مبتذل و بزن و بکوب هستند و به نوعی آدم روتحریک میکنن گوش نکنم.

کار سختیه مخصوصا اینجا که هر کانال تلویزیون رو میزنی به جز آهنگ و نغمه چیزی نداره , در این بین یک آهنگی که زمانی دور دانلود کرده بودم رو به یاد آوردم .گروه موسیقی مسلمانان اندونزی آمریکایی تبار که اتفاقا به ایران هم آمده بودند ولی نتونستند که کنسرت بدن.

این آهنگ (تصویری)رو که متاسفانه نه سرتیتر و ته تیتر داره گوش میکنم و هر بار که گوش میکنم دوباره دوست دارم گوش کنم , نمیدونم توی این شعرو این کلمات چی نهفته است, آهنگ با تار و سنتور نواخته شده و شعر مخلوطی  از عربی و انگلیسی و اندونزی هست که شکر خدا زیرنویس فارسی داره.

اگر سرعت اینترنتون قابل تحمله میتونید ببینید یا با راست کلیک کردن و save as از اینجا دریافت کنید

بعضی وقتها جای خالی بعضی چیزها توی زندگی , آدم رو سر به راه میکنه .

 

کارها

Information

پاسخی بگذارید

